Často kladené otázky
Jak si mohu objednat?
Nejjednodušší je objednat si zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu www.fitplus.cz.
Můžu si objednat zboží po telefonu?
Ano, můžeš. Nejjednodušší je to však prostřednictvím našeho e-shopu. Když se zaregistruješ do našeho VIP klubu, získáš lepší ceny, které po telefonu nezískáš.
Jak mohu za zboží v e-shopu zaplatit?
Pro internetové objednávky můžeš využít platbu kartou, rychlým bankovním převodem nebo prostřednictvím digitálních peněženek Apple Pay a Google Pay. Zaplatit můžeš také v hotovosti nebo kartou při objednávce na dobírku. U některých produktů lze využít službu Quatro.
Neumím se rozhodnout ve výběru produktu, poradíte mi?
Ano, samozřejmě. Kontaktuj nás telefonicky, prostřednictvím našeho chatu na e-shopu nebo e-mailem na adrese eshop@fitplus.cz.
Jak probíhá nákup v e-shopu?
Do tvé e-mailové schránky ti přijde zpráva s potvrzením a rekapitulací tvé objednávky. V dalších e-mailech tě budeme informovat o zpracování a odeslání. Po odeslání zboží ti přijde zpráva od doručovatelské společnosti s podrobnostmi o doručení. Pokud se jedná o nadrozměrné zboží, ozve se ti náš pracovník a dohodne s tebou podrobnosti dopravy a převzetí zboží.
Za jak dlouho po objednání mi zboží odešlete?
U zboží, které je na skladě, se snažíme objednávku vyřídit do 24 hodin. V případě jakýchkoli nejasností tě bude kontaktovat naše zákaznické oddělení.
Kolik stojí doprava a liší se cena v závislosti na lokalitě?
Doprava je při objednávce z e-shopu spoplatněna sumou od 69 Kč. U vybraných fitness zařízení máš dopravu zdarma.
Můžete také zapojit a předvést zařízení, které jsem zakoupil? Pokud ano, kolik to stojí?
Ano, výrobek nejen zapojíme, ale také předvedeme a otestujeme. Naši profesionální technici ti zakoupené zařízení po instalaci rádi předvedou a nastaví. Služba je zpoplatněna.
Musím se při prvním nákupu registrovat?
Ne. Můžeš nakupovat i bez registrace. Ale registrovaní zákazníci - čleové VIP klubu - mají výhodnější ceny.