Často kladené otázky

s-faq

Jak si mohu objednat?

Nejjednodušší je objednat si zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu www.fitplus.cz.

Můžu si objednat zboží po telefonu?

Ano, můžeš. Nejjednodušší je to však prostřednictvím našeho e-shopu. Když se zaregistruješ do našeho VIP klubu, získáš lepší ceny, které po telefonu nezískáš.

Jak mohu za zboží v e-shopu zaplatit?

Pro internetové objednávky můžeš využít platbu kartou, rychlým bankovním převodem nebo prostřednictvím digitálních peněženek Apple Pay a Google Pay. Zaplatit můžeš také v hotovosti nebo kartou při objednávce na dobírku. U některých produktů lze využít službu Quatro.

Neumím se rozhodnout ve výběru produktu, poradíte mi?

Ano, samozřejmě. Kontaktuj nás telefonicky, prostřednictvím našeho chatu na e-shopu nebo e-mailem na adrese eshop@fitplus.cz. 

 

Jak probíhá nákup v e-shopu?

Do tvé e-mailové schránky ti přijde zpráva s potvrzením a rekapitulací tvé objednávky. V dalších e-mailech tě budeme informovat o zpracování a odeslání. Po odeslání zboží ti přijde zpráva od doručovatelské společnosti s podrobnostmi o doručení. Pokud se jedná o nadrozměrné zboží, ozve se ti náš pracovník a dohodne s tebou podrobnosti dopravy a převzetí zboží.

Za jak dlouho po objednání mi zboží odešlete?

U zboží, které je na skladě, se snažíme objednávku vyřídit do 24 hodin. V případě jakýchkoli nejasností tě bude kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Kolik stojí doprava a liší se cena v závislosti na lokalitě?

Doprava je při objednávce z e-shopu spoplatněna sumou od 69 Kč. U vybraných fitness zařízení máš dopravu zdarma.

Můžete také zapojit a předvést zařízení, které jsem zakoupil? Pokud ano, kolik to stojí?

Ano, výrobek nejen zapojíme, ale také předvedeme a otestujeme. Naši profesionální technici ti zakoupené zařízení po instalaci rádi předvedou a nastaví. Služba je zpoplatněna.

Musím se při prvním nákupu registrovat?

Ne. Můžeš nakupovat i bez registrace. Ale registrovaní zákazníci - čleové VIP klubu - mají výhodnější ceny.